Promoure una millora de la resiliència de les zones forestals a través d’una gestió forestal integral dirigida a la mitigació i adaptació dels boscos al canvi climàtic.

Col·laborar amb empreses i organitzacions interessades en implementar programes ambientals i de Responsabilitat Social Corporativa en la seva estructura, especialment aquelles que desitgin reduir la seva petja hídrica i de carboni.

Redactar Projectes de gestió forestal multifuncional de Mitigació i Adaptació al Canvi Climàtic segons el Sistema de Crèdits Climàtics de Catalunya (PROMACC).

Fomentar el patrocini de PROMACC entre empreses i organitzacions promotores i els titulars de les finques forestals (propietaris forestals i les seves associacions).

Ajudar a millorar la imatge de l’empresa i la seva reputació a través d’inversions “verdes” amb rendibilitat tant econòmica com ambiental:

  • La participació de l’empresa en projectes de mitigació i adaptació al canvi climàtic millora el seu funcionament a nivell intern.
  • L’empresa promotora aconsegueix una major satisfacció dels seus inversors i clients pel seu compromís amb el medi ambient.
  • L’empresa es pot avançar i diferenciar-se de la seva competència.
  • La marca de l’empresa millora amb la seva participació en projectes de caire ambiental com són els PROMACC.

Promoure una millora de la resiliència de les zones forestals a través d’una gestió forestal integral dirigida a la mitigació i adaptació dels boscos al canvi climàtic.

Col·laborar amb empreses i organitzacions interessades en implementar programes ambientals i de Responsabilitat Social Corporativa en la seva estructura, especialment aquelles que desitgin reduir la seva petja hídrica i de carboni.

Redactar Projectes de gestió forestal multifuncional de Mitigació i Adaptació al Canvi Climàtic segons el Sistema de Crèdits Climàtics de Catalunya (PROMACC).

Fomentar el patrocini de PROMACC entre empreses i organitzacions promotores i els titulars de les finques forestals (propietaris forestals i les seves associacions).

Ajudar a millorar la imatge de l’empresa i la seva reputació a través d’inversions “verdes” amb rendibilitat tant econòmica com ambiental:

  • La participació de l’empresa en projectes de mitigació i adaptació al canvi climàtic millora el seu funcionament a nivell intern.
  • L’empresa promotora aconsegueix una major satisfacció dels seus inversors i clients pel seu compromís amb el medi ambient.
  • L’empresa es pot avançar i diferenciar-se de la seva competència.
  • La marca de l’empresa millora amb la seva participació en projectes de caire ambiental com són els PROMACC.